Zarządzanie łańcuchem dostaw: Klucz do efektywności.
Efektywna reklama firmy to absolutna podstawa – przecież fakty są takie, że te pieniądze, które zainwestujemy w reklamę, pewnie zwrócą się nam. Należy wiedzieć, że choć faktycznie promocja jest doskonałym pomysłem, to jednak tak naprawdę nie jest powiedziane, iż w dosłownie każdym przypadku inwestycja w na przykład parasole reklamowe może się nam zwrócić. Przykładowo – jeśli prowadzimy lokal serwujący kebab, a parasole z choćby logo i nazwą baru rozdamy dla wegetarian, to tylko stracimy pieniądze.
Naturalnie przykład z wegetarianami jest całkowicie wzięty z sufitu, lecz doskonale on pokazuje, że czymś naprawdę ważnym jest to, aby parasole albo kubki reklamowe rozdawać dla takich osób, które przynajmniej w teorii są zainteresowane serwowanym przez nas kebabem. Czyli gadżety promocyjne warto rozdawać pracownikom okolicznych biur. Zasadniczo jest tak, iż nieumiejętna reklama może przynieść nam bardzo często więcej szkód, niźli pożytku. W Polsce tych firm, które mają we własnej ofercie projektowanie oraz produkcję takich gadżetów jak np. torebki reklamowe raczej nie brakuje, a więc znalezienie agencji reklamowej to formalność.
1. Zobacz stronę
2. Przejdź do strony
3. Wejdź
4. Przeczytaj to
Kryzys finansowy 2008 roku: Nauka na przyszłość.